Global SEO

0
19

Global SEO‘da bir adım daha ileri gitmek ve sınırlarınızı genişletmek istiyorsanız, Global SEO sizin için olabilir. Uluslararası SEO ile, küçük bir bütçeyle istediğiniz dış pazarları hedefleyebilir ve düşük rekabetçi alanlarda hızlı bir şekilde kar etmeye başlayabilirsiniz. Bu geniş süreci iyi planlama ile üç aşamaya bölebiliriz.

1- Araştırma

İlk aşamada, ulusal ve bölgesel trafik hacimleri dikkate alınmakta ve dönüşüm oranları göz ardı edilmemelidir. Hedefinizdeki anahtar kelimeleri araştırmanız ve bölgede kullanılan dillerdeki güncel eğilimleri takip etmeniz size fayda sağlayacaktır.

Mevcut bir siteniz varsa, Google Analytics panelinizin coğrafi sekmesindeki dil ve konum bölümlerinin çoğunda bulabilirsiniz.

2- Hedefleme

Elbette, yeterince araştırma yaptıktan sonra başınızda bir şeyler olmaya başlamıştır. Hedeflemeniz sırasında kaçırmamanız gereken nokta, bu alanlardaki rekabetin ve güçlü rakiplerin varlığıdır. Bunların bir problem olmadığına karar verirseniz, devam edebilirsiniz. Bir alt etki alanını, hedeflediğiniz dile veya bölgeye göre açabilir ve sitenize dil işlevleri ekleyebilirsiniz.

3- Optimizasyon

Hedeflediğiniz kelimeleri içeren sayfalar çarptığında geriye kalan tek şey sisteminizin kontrolünü ve geliştirilmesini takip etmektir.

Sitenizde yer almaktadır;

URL’ler
Başlık ve meta veriler açıklama
Gezinme elemanları
Fiyat ve ürün bilgileri
dil gibi her faktörün yanlış anlamasına yol açmayacağı şekilde kullanılmalıdır. Ülkelerin kültürleri ve anlayışları için ters teknikler ve içerik kullanımı da olumsuz bir etkiye neden olabilir.

Global SEO macerası, düzenli planlama ve analiz ile basit hataları önlemek ve sektörünüzdeki diğer yüksek kaliteli şirketleri örneklemek için size çok yardımcı olacaktır.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here