Google Algoritma Güncellemeleri

0
73

Google Algoritma Güncellemeleri, arama algoritmasını her yıl 500-600 kez değiştirir. Bu değişikliklerin büyük bir kısmı küçük olsa da, Google birkaç ayda bir arama seçeneklerini önemli ölçüde etkileyecek algoritmik güncellemeler (Google Panda ve Google Penguin gibi) sunuyor. Kaynak: Moz

Google Araç Çubuğu – Aralık 2000

Arama Motoru Optimizasyonu argümanlarının önümüzdeki yıllarda da devam etmesini sağlayacak olan Google Arama Araç Çubuğu ve Araç Çubuğu PageRank’ı tanıtıldı. Ağ yöneticileri Google Dance Araç Çubuğunu PageRank görmeye başlamadı.

İlk Sertifikalı Güncelleştirme – Eylül 2002

İlk adlandırılmış güncelleme olan Boston’dan önce, 2002 sonbaharında büyük bir karışıklık vardı. Ayrıntılar net değildi, ancak bu güncelleme aylık Google Dans ve Sayfa Değiştirme güncellemelerine daha çok benziyordu. Ağ yöneticilerinden biri olarak “Tuvaleti nehrin ortasına götürdüler” dedi.

Florida – Kasım 2003

Florida güncellemeleri ve muhtemelen Arama Motoru Optimizasyonu endüstrisini gösteren bir güncellemeydi. Birçok site sıralamada kayıptı ve şirket sahipleri öfkeliydi. Florida, 90’ın sonundaki düşük değerli anahtar kelime doldurma gibi Arama Motoru Optimizasyonu taktiklerinin sonunu getirdi ve bu oyunu daha da ilginç hale getirdi.

Tamamlayıcı Rehber – Eylül 2003

Performanstan ödün vermeksizin daha fazla belge dizini oluşturabilmek için Google, “tamamlayıcılar” dizininden bazı sonuçlar ayırmıştı. Endeks tekrar tamamlanıncaya kadar tamamlayıcı sonuçlar doğurma riskleri, daha sonra tartışılan Arama Motoru Optimizasyonu konusuna dönüştü.

Fritz – Temmuz 2003

Aylık “Google Dansı” nihayet “Fritz” güncellemesi ile sona erdi. Dizini aylık olarak tamamen değiştirmek yerine Google kademeli bir yaklaşım aldı. Dizin şimdi günlük olarak değişmeye başlamıştır.

Esmerelda – Haziran 2003

Bu güncelleme, Google’ın güncellemelerinin aylık olarak güncellendiği son rapordu ve bu, devam etmekte olan bir güncelleme işlemiydi. “Google Dance” ı “Everflux” a bıraktı. Muhtemelen Esmerelda, Google’da bazı önemli altyapı değişikliklerinin muhabiriydi.

Dominic – Mayıs 2003

Mayıs ayında pek çok değişiklik gözlenirken, Dominic’in temel yapısı belirsizdi. Google robotları “Freshbot” ve “Deepcrawler” web sitelerini dolaştı ve birçok site bir artış bildirdi. Geçmişte Google’ın geri bağlantılarının sayılması veya atanması önemli ölçüde değişmiş görünüyordu.

Cassandra – Nisan 2003

Google, ortak alanlardan yoğun bağlantılar gibi bazı basit bağlantı kalitesi sorunlarına odaklandı. Aynı zamanda Cassandra, gizli metin ve gizli bağlantılara büyük darbe vurdu.

Boston – Şubat 2003

Arama Motoru Stratejileri-Boston’daki bu güncellenmiş güncelleme, Google’ın ilk adlandırılmış güncellemesi oldu. İlk olarak, Google önemli bir aylık güncelleme hedefledi. İlk birkaç güncelleme, algoritma değişikliklerinin ve büyük dizin yenilemelerinin bir kombinasyonu (“Google Dans” olarak adlandırıldı) idi. Daha sık yapılan güncellemeler nedeniyle aylık olmak fikri kısa sürede sona erdi.

Google Halka Arzı – Ağustos 2004

Bu açıkça bir algoritma güncellemesi değil, Google’ın geçmişi ile ilgili büyük bir anlaşma oldu. Google 19 milyon hisse sattı ve 1.67 milyar dolar kazandı. Piyasa fiyatını 20 milirar doların üzerine çıkardı. Ocak 2005 itibarıyla, Google’ın hisse fiyatları iki kattan fazla idi.

Brandy – Şubat 2004

Google, büyük bir dizin genişlemesine dahil birçok değişiklik yaptı. Örtük Semantik Dizin Oluşturma (SLI), metin alaka ve “çevreler” bağlantı kavramına demirleme dikkatini arttırmıştır. Örtük Semantik İndeksleme (SLI), Google’ın eş anlamlı kelimeleri algılama becerisini geliştirdi ve anahtar kelime analizini daha üst seviyeye getirdi.

Austin – Ocak 2004

Austin, Florida’nın yapamayacağı şeyleri yapmaya geldi. Google, görünmez metin ve META etiketleri de dahil olmak üzere yanıltıcı sayfada bulunan taktikleri engellemeye devam etti. Bazıları bunun Google’ın “Hilltop” algoritması olduğunu ve sayfanın uygunluğunun ciddi bir hal aldığını düşündüler.

Büyük Baba – Aralık 2005

Teknik olarak Big Daddy, “Kafein” gibi bir altyapı güncellemesi yaptı ve birkaç ay sürdü ve Mart 2006’ya kadar sürdü. Big Daddy güncellemesi, Google’ın kurallı URL’ler, yönlendirme ve diğer teknik sorunlar oluşturma yöntemini değiştirdi.

Jagger – Ekim 2005

Google, özellikle karşılıklı bağlantılar, bağlantı çiftlikleri ve ücretli bağlantılar da dahil olmak üzere düşük kaliteli bağlantıları hedefleyen büyük bir güncelleme dizisi yarattı. Jagger güncellemesi 3 ay içinde sunuldu. Eylül – Kasım 2005 tarihleri ​​arasında gerçekleşen bu aşamadaki en büyük etki Ekim ayında görülüyordu.

Google Yerel / Haritalar – Ekim 2005

Mart 2005’te Yerel İşletme Merkezi’ni kurduktan ve şirketleri bilgilerini güncellemelerine yönlendirdikten sonra Google Haritalar verileriyle Yerel İşletme Merkezi’ni birleştirdi. Yerel Arama Motoru Optimizasyonları’nda birkaç değişiklik yapmak için bunu yaptı.

Gilligan – Eylül 2005

“Yanlış” güncelleme olarak da bilinen Gilligan’da, ağ yöneticileri devam eden bazı değişiklikleri gözlemledi ancak Google, önemli bir algoritma güncellemesi olmadığını doğruladı. Matt Cutts, Google’ın dizin verilerini her gün güncellediğini söyleyen bir blog yazısı yazdı; ancak araç çubuğu ve diğer bazı ölçütler yalnızca her 3 ayda bir güncellendi.

Kişisel Arama – Haziran 2005

Gerekli önceki adımların aksine, kişiselleştirme için özelleştirilmiş ayarlar ve profiller, kullanıcıları ve arama geçmişlerini otomatik olarak azaltarak 2005 yılında sunulan kişisel aramayı doğrudan etkiledi. Google, düşük etki olsa da arama geçmişi özelliğini birçok uygulama için kullanmaya devam etti.

XML Site Haritaları – Haziran 2005

Google, ağ yöneticilerine, ağ yöneticisi araçları yoluyla XML site haritalarını sunma, normal HTML site haritalarını görmezden gelme ve arama motoru optimizasyonlarına endeksleme üzerinde doğrudan bir etki gönderme olanağı sağladı.

Bourbon – Mayıs 2005

Matt Cutts gibi bir başka büyük Google çalışanı, Google’ın “arama kalitesinde 3.5 değişiklik gibi bir şey” sunacağını açıkladı. Hiçbiri 0.5 değişikliğinin neydi emin değildi, ancak ağ yöneticisi, dünyanın burjuva Bourbon’unun içeriği nasıl kopyalardığını ve kanonik olmayan (www ile www olmayan) URL’lerin nasıl işlendiğini öngörmüştü.

Allegra – Şubat 2005

Ağ yöneticileri değişiklikleri sıralama yaptı, ancak güncellemenin ayrıntıları belirsiz kaldı. Bazıları Allegra’nın “sanal alan” ı etkilediğini düşünürken diğerleri Kapalı Semantik Dizin Oluşturma (LSI) üzerinde yapıldığını düşündüler. Ayrıca bazıları, Google’ın şüpheli bağlantıları cezalandırmaya başladığını öngörüyor.

Nofollow – Ocak 2005

Google, Yahoo ve Microsoft, giden bağlantı kalitesini spam ve kontrol için ortak olarak “nofollow” özelliğini sundular. Nofollow spam oluşturan blog yorumlarını içeren doğrulanmamış bağlantıları temizlemeye yardımcı olur. Bu, her zamanki gibi bir algoritma güncellemesi değildir, ancak bu değişikliğin bağlantı grafikleri üzerinde büyük bir etkisi olmuştur.

Yanlış Alarm – Aralık 2006

Kasım’daki büyük sıralamadaki değişikliklerle ilgili bazı bildirimler vardı ve gelecek Aralık ayında güncelleme hakkında bir konuşma yapıldı ancak Google, önemli bir değişiklik bildirmedi.

Tamamlayıcı Güncelleştirme – Kasım 2006

2006 yılında Google’ın arkadaşında değişiklikler yapıyor ve filtrelenmiş sayfaların nasıl işlendiği anlaşılıyordu. 2006 sonuna doğru tamamlayıcı güncelleme bir ceza değildi (öyle görünmesine rağmen).

Buffy – Haziran 2007

Google’dan ayrılan Vanessa Fox’un onuruna “Buffy” adlı bir güncelleme yapıldı. Kim olduğuna emindi ve Matt Cutts Buffy’nin sadece bir grup küçük değişiklik olduğunu söyledi.

Evrensel Arama – Mayıs 2007

Algoritma değiştirmeden Google, Haberler, Videolar, Görseller ve Yerel seçeneklerini yerel arama sonuçlarına entegre etti. Bu ekleme ile format çok değişti. Eski 10 liste arama motoru sonuçları sayfası kaldırıldı. Eski 10 liste arama motoru sonuç sayfası var.

Google Teklifi – Ağustos 2008

Ana sayfada bulunan logo ve kutuda büyük bir değişiklik yapıldığında, Google bir Öneri sundu. Bu seçenek, ziyaretçinin aşağıdaki arama kutusuna yazılmış sorgular için önerilen aramaların bir listesini görmesini sağlar. Öneri seçeneği daha sonra Google Anlık Görüntüsü seçeneğini güçlendirmeye devam etti.

Dewey – Nisan 2008

Mart sonu ve Nisan başında çok fazla karışıklık var gibi görünüyordu, ancak ayrıntılar belirsizdi. Bazı insanlar Google’ın Google Kitaplar da dahil olmak üzere kendi özelliklerini sunduğunu düşünüyordu, ancak kanıt yetersizdi.

Gerçek Zamanlı Arama – Aralık 2009

Bu sefer gerçek zamanlı arama gerçekti. Twitter, Google Haberler, dizine eklenmiş içerik ve diğer birçok kaynak bazı arama motoru sonuç sayfalarına entegre edilmiştir. Kaynaklar sosyal medya da dahil olmak üzere zamanla genişlemeye devam etti.

Kafein (Önizleme) – Ağustos 2009

Google önemli bir altyapı değişikliğini önizlemiştir. Bu önizleme, gezinmeyi hızlandırmak, dizini genişletmek ve dizin oluşturma ve sıralama işlemlerini bütünleştirmek için gerçek zamanlı olarak tasarlandı. Zaman çizelgesinde, 2010 yılının başında Birleşik Devletlerde son kez sunulan ve yaz ayına kadar süren birden fazla ay kaldı.

Rel-Conanical Etiket – Şubat 2009

Google, Microsoft ve Yahoo kanonik etiket için destekleyici teklifte bulundu. Bu destek, ağ yöneticilerinin arama motorlarına, ziyaretçileri etkilemeden onları kanonik hale getirmek için sinyal göndermesine izin verir.

Vince – Şubat 2009

Arama Motoru Optimizasyonu Uzmanları, büyük markalar için harika bir haber olacak bir güncelleme sundu. Matt Cutts, Vince’i “küçük bir değişiklik” olarak nitelendirdi ancak diğerleri bunun büyük ve uzun vadeli sonuçlara sahip olacağını düşündüler.

Sosyal İşaretler – Aralık 2010

Google ve Bing, heyecan ve Facebook verileri de dahil olmak üzere safları belirlemek için toplumsal sinyalleri benimsediler. Birçok Arama Motoru Optimizasyonu Uzmanı bununla ilgilenirken, Matt Cutts bunun Google için yeni bir gelişme olduğunu bildiriyor.

Negatif Puanlama – Aralık 2010

New York Times e-ticaret sitesinde DecorMyEyes’in olumsuz değerlendirmelerinin sıralamasının nasıl bir değerlendirme aldığına dair bir açıklama yaptıktan sonra Google bir adım attı ve algoritmayı benzer taktikler kullanan sitelere uyarladı.

Anında Önizleme – Kasım 2010

Google arama sonuçlarında bir büyüteç simgesi belirdi ve simge araştırmacısına, arama motoru sonuç sayfalarında doğrudan işaret ettiği sitelerin hızlı bir önizlemesini yapıyordu. Bu güncelleme, Google için tartışılan sitenin özellik, tasarım ve kullanışlılığına yeni bir odak koymuştur.

Google Anlık Görüntüsü – Eylül 2010

Google’da bir arama ile gönderilen aramaya dayalı anlık arama sonuçları oluşturma. Bu eserde aranan kelimen’in yazımı sırasında, mevcut arama sonuçlarını getirmek için her harf değişikliği sağlanmıştır.

Marka Güncelleme – Ağustos 2010

Her zaman bir algoritma güncellemesi olmamasına rağmen Google, aynı alanın bir arama motoru sonuç sayfasında birçok kez görünmesine izin vermiştir. Daha önce, alanlar 1’den 2’ye kadar listeler veya girintili bir liste ile sınırlıydı.

Kafein (Sunum) – Haziran 2010

Aylarca deney yaptıktan sonra Google, Kafein altyapısını sunmaya hazır. Kafein hem Google’ın hızını arttırdı hem de endekste daha sıkı bir şekilde entegre oldu. Bu, Google’ın aldığından% 50 daha yeni yayınlandı.

Mayıs Günü – Mayıs 2010

Ağ yöneticileri, Nisan sonu itibari ile yoğun trafikte büyük bir azalma gördüler. Daha sonra Matt Cutts, Mayıs Gününün bu yoğunluğu etkileyen algoritmik bir değişiklik olduğunu doğruladı.

Google Konumları – Nisan 2010

“Rehber” sayfaları Eylül 2009’da gönderildi, ancak Google Haritalar’ın bir parçasıydı. Google Konumları resmen Yerel İşletme Merkezi olarak adlandırıldı. Yerel arama sonuçlarıyla Konumlar sayfasına entegre edilmiş ve yeni yerel reklamcılık seçenekleri de dahil olmak üzere pek çok özellik eklenmiştir.

10 Aralık Paketi – 1 Aralık 2011

Google, 10 güncellemeden oluşan ikinci bir dizi hazırladı ve bu güncellemelerin her ay yayınlanacağını açıkladı. Güncellemeler, ilgili tablo düzeltmelerini, alan denetimini beklemeyi, blog aramasını yenilemeyi ve resim aramasını yenilemeyi içeriyordu. Herhangi bir güncelleme için kesin bir tarih belirtilmedi.

Panda 3.1 (# 9) – 18 Kasım 2011

Panda 2.5’in ardından Google, güncellemelerin daha sık ve diğerlerinden daha küçük olduğu bir “Panda Flux” serisi oluşturdu. Henüz bir resmi 3.0 güncellemesi bulunmamasına rağmen bazı analistler bu güncelleştirme 3.1’i çağırdı. Panda güncellemeleri bu kayıtların sonunda numaralandırılmaya devam edecektir.

10 Paket Güncelleme – 14 Kasım 2011

Bu güncelleme diğerlerinden biraz farklıydı. Daha net olmak için Matt Cutts yeni bir 10 algoritma güncellemesi yayınladı. Zaman çizelgesi belirtilmedi ve bunların çoğu küçük güncellemelerdi, ancak Google, algoritma değişikliklerini Google tarafından nasıl bildirildiğinin bir göstergesi oldu.

Yenilik Güncelleniyor – 3 Kasım 2011

Google, yenilikle ilişkili algoritmik bir değişikliğin sorguların% 35’ini etkileyeceğini bildirdi (Panda 1.0’ın neredeyse 3 katı etkisini). Bu güncelleştirme ilk önce zamana duyarlı sonuçları etkiliyor, ancak yeni içeriğe daha fazla odaklanıldı.

Sorgu Şifreleme – 18 Ekim 2011

Google, güvenlik nedenleriyle sorguları şifreleyeceğini açıkladı. Bununla birlikte, maalesef bu, organik anahtar kelime yönlendirmesi verilerini organik trafik haline getirerek bir bozulmaya neden oldu. Bu rakam, güncellendikten sonraki haftalarda arttı.

Panda “Yoğun” (# 8) – 5 Ekim 2011

Matt Cutts “yeni bir Panda bağlantılı yoğunluk önümüzdeki haftalarda varacak” hakkında bir tweet yaptı, yaklaşık% 2 oran farkındalığı yarattı. Diğer küçük Panda güncellemeleri 3 Ekim ve 18 Kasım tarihlerinde mevcuttu.

Panda 2.5 (# 7) – 28 Eylül 2011

Google, bir aydan fazla bir süre sonra başka bir Panda güncellemesi yayınladı. Değişikliklerin ayrıntıları belirtilmedi, ancak bazı siteler büyük böcek bildirdi.

516 Algoritma Güncelleştirmesi – 21 Eylül 2011

Bir güncelleme değil, mükemmel bir keşifti. Google CEO’su Eric Schmidt, Google’ın 2010’da 516 güncellediğini söyledi. Gerçekten şok edici değil mi? Google 13’den fazla güncelleme üzerinde çalıştı.

Sayfa Numaralandırma Gerçekleri – 15 Eylül 2011

Sayfa numaralandırması nedeniyle yavaşlama ve aynı şeyi iki kez gerçekleştirme gibi sorunları çözmek için Google rel = “next” ve rel = “previous” gibi gelişmiş eklentiler geliştirildi. Aynı zamanda Google, otomatik birleştirme ve “Tümünü Göster” sayfaları için standartlar geliştirdiğini açıkladı.

Genişletilmiş Site Bağlantıları – 16 Ağustos 2011

Bir süre sonra Google, çoğunlukla marka soruşturmaları için genişletilmiş site bağlantıları teklif etti. Başlangıçta 12 paket içeriyordu, ancak Google bu bağlantıları yayınlandıktan sonra 6’ya sınırladı.

Panda 2.4 (# 6) – 12 Ağustos 2011

Panda’yı İngilizce dışındaki dillerde, yanı sıra Google, Çince, Japonca ve Korece sorgulamak için tüm dünyaya sundu. Google, bu güncellemenin geçerli olduğu ülkelerde sorguların% 6 ila% 9’unun etkilendiğini bildirmiştir.

Panda 2.3 (# 5) – 23 Temmuz 2011

Ağ yöneticileri, Google’ın yeni bir güncelleme yaptığını belirtti. Yeni faktörlerin gelip gelmediği ya da yalnızca Panda verisi ve sıralama faktörlerinin güncellendiğinin belirsizliği vardı.

Google+ – 28 Haziran 2011

Birçok sosyal medya başarısızlığından sonra Google, Google + ‘da Google+ ile büyük bir saldırı düzenledi. Google+, içerik paylaşımı ile ilgiliydi ve Gmail gibi ürünler çok iyi bir şekilde entegre edildi. Programı kabul edenler derhal hesaplarını açtı ve Google+, iki hafta içinde 10 milyon kullanıcıya ulaştı.

Panda 2.2 (# 4) – 21 Haziran 2011

Google, Panda efektinin görüldüğü siteyi ve verileri güncellemeye devam etti ve 2.2 güncellemesi resmi olarak onaylandı. Panda güncellemeleri gerçek indeks yerine ayrı olarak yapılır. Bu güncelleme, önceki Google Dance güncellemelerine benzer.

Schema.Org – 2 Haziran 2011

Google, Yahoo ve Microsoft çok yapılandırılmış çoklu ortam için sağlam bir yaklaşım destekledi. Ayrıca, daha fazla sonuç almak için birçok “şema” yarattılar.

Panda 2.1 (# 3) – 9 Mayıs 2011

İlk önce “Panda 3.0” olarak adlandırılan güncelleme ile birlikte Google bazı değişiklikler yaptı. Bu değişiklikler Google tarafından yeterince ayrıntılı olarak tartışılmadı ve diğerlerinden daha küçük görünüyordu.

Panda 2.0 (# 2) – 11 Nisan 2011

Google, sadece İngilizce konuşulan ülkeleri değil tüm dünya için İngilizce sorgularını da içeren Panda güncellemesini yayımladı. Aynı zamanda, kullanıcıların arama motoru sonuç sayfaları veya Chrome tarayıcı ile engellendiği siteler hakkındaki bilgiler gibi yeni bilgiler de entegre edildi.

+1 Düğmesi – 30 Mart 2011

Facebook ve Twitter gibi büyük sosyal sitelerin rekabetine yanıt olarak Google +1 düğmesini başlattık. [+1] düğmesini basmak, kullanıcılara arama sonuçlarını sosyal çevrelerinde etkileme fırsatı verir.

Panda / Çiftçi – 23 Şubat 2011

Büyük bir algoritma güncellemesi, siteleri% 12 gibi büyük bir oranda etkiler (şekil doğrudan Google’dan alınır). Panda’nızın zayıf içeriği, içerik çiftliği ve birkaç diğer kalite sorunu üzerinde duruyordu. Panda, ayrılmasından birkaç ay sonra 11 Nisan’da Avrupa’yı etkiledi.

Atıf Bilgileri – 28 Ocak 2011

Sansasyonel spam etkinliklerine tepki olarak, Google içerik özelliklerini daha iyi sınıflandırmamıza yardımcı olacak bir güncelleme yayınladık. Matt Cutts’a göre, bu güncelleme sorguların% 2’sini etkiledi. Güncelleme, Panda güncellemelerinin net bir muhabiriydi.

Cezaya Aşmak – Ocak 2011

Overstock.com tarafından yapılan Arama Motoru Optimizasyonu çalışmaları sonuçta çok genel bir Google cezasıyla sonuçlandı. JCPeynney, aynı kötü performans için Şubat ayında cezalandırıldı. Bu değişikliklerin her ikisi de Google’ın tutumunu değiştirdi ve Panda güncellemesinin muhabiri oldu.

Panda # 23 – 21 Aralık 2012

Noel tatili öncesinde, google başka bir Panda güncellemesi sundu. Bu güncelleştirme resmen “yenileme” olarak adlandırılmış ve İngilizce sorguların% 1.3’ünden etkilendi. Bu güncelleme, Panda # 21 ve # 22’den daha etkili oldu.

Bilgi Grafiği Genişletme – 4 Aralık 2012

Google, İngilizce olmayan sorgular için Bilgi Grafiği işlevleri ekledi ve İspanyolca, Fransızca, Almanca, Portekizce, Japonca, Rusça ve İtalyanca dilleri içeriyor. Bu güncelleme, “tercüme edilemez” ve gelişmiş BG (KG) kapasitelerine eklendi.

Panda # 22 – 21 Kasım 2012

Bazı karışık işaretlerden sonra Google, veri güncelleme olan 22. Panda güncellemesini doğruladı. Bu güncelleştirme 19 Kasım’da daha büyük ancak anonim bir güncellemeye dayanmaktadır.

Panda # 21 – 5 Kasım 2012

Google’ın yaklaşık 5-6 hafta sonra Panda, Panda # 20’yi güncelledi ve bunu Panda güncellemesi izledi. Bu güncellemenin küçük olduğu ve İngilizce sorguların% 1.1’ini etkilediği bildirildi.

Sayfa Düzeni # 2 – 9 Ekim 2012

Google, Ocak ayında değiştirilen sayfaları hedefleyen ve başlıklarında birçok reklam bulunduğu orijinal sayfa düzen algoritmasını değiştirecek bir güncelleştirme yayınladı. Bu güncellemenin algoritmik bir değişiklik mi yoksa Panda tarzı veri yenilemesi mi olduğu belli değil.

Penguen # 3 – 5 Ekim 2012

Bir sonraki Penguin güncellemesinin mükemmel olmasını önerdikten sonra Google, sorguların yalnızca% 0,3’ünü etkileyen küçük bir Penguin veri güncellemesini güncelledi. Penguin güncelleme numaralandırması yeniden oluşturuldu ve Panda’ya benzer şekilde, bu 3. Penguen güncellemesinin sunumu oldu.

Ağustos / Eylül 65 Paket – 4 Ekim 2012

Google, arama başlıklarının bir listesini aylık olarak yayınladı (iki ay?). Ağustos ve Eylül ayları için, 65 güncelleme, arama motoru sonuç sayfalarında (7 sonuç SERP’leri), Bilgi Toplama Geliştirme, sayfa kalitesinin hesaplanma şekline ilişkin güncellemeler ve yerel sonuçlar içeriyordu.

Tam Harita Alan Adı Güncelleştirmesi – 27 Eylül 2012

Google’a Tam Nitelikli Alan (lar) kullanmaya yönelik bir değişiklik yaptınız. Bu, önemli bir değer kaybına neden oldu ve MozCast’ta Full Match Domain’lerin sayısını% 10’un üzerine düşürdü. Resmi kayıtlara göre, bu değişiklik sorguların% 0,6’sını etkiledi.

Panda # 20 – 27 Eylül 2012

Tam eşlemeli bir Etki Alanı güncellemesi ile birlikte büyük bir Panda güncellemesi (algoritma ve veriler) sağlandı. Bu güncelleme, sorguların% 2.4’ünü etkiliyordu. 3.X serisi işe yaramaz hale geldiğinde, endüstri kaynakları Panda güncellemelerini sıraya koymaya karar verdiler (bu 20. oldu).

Panda 3.9.2 (# 19) – 18 Eylül 2012

Google, güncellenen verilere benzeyen başka bir Panda güncellemesi yayınladı. Sipariş yoğunluğu ortalama seviyedeydi, ancak büyük çaplı bir algoritma güncellemesine eşdeğer değildi.

Panda 3.9.1 (# 18) – 20 Ağustos 2012

Google diğer Panda güncellemelerini önerdi, ancak etki çok küçüktü. Yeni güncelleme 3.9.1 olarak adlandırıldı çünkü Panda 3.0 serisi 3.9 sonrasında tamamlandı.

Arama Motoru Sonuçları Sayfaları – 14 Ağustos 2012

Google, pek çok sorunun sonuçlarını 7 sonuçla sınırlandırarak ilk 10’da görünür bir değişiklik yaptı. Araştırmalarımıza göre, bu değişiklik birkaç gün içinde başlatıldı ve gözlemlediğimiz anahtar kelimelerin yaklaşık% 18’ini etkiledi.

DMCA Cezası – 10 Ağustos 2012

Google, siteleri telif hakkı ihlali nedeniyle cezalandırmaya başlayacağını ve bunu DMCA koruma sisteminden gelen talepler yoluyla yapacağını açıkladı. Bunun için verilen süre “bir sonraki hafta” (8/13?) Olarak ilan edildi.

Haziran / Temmuz 86-Küme – 10 Ağustos 2012

Yaz döneminde yapılan bir röportajın ardından, Haziran ve Temmuz aylarında Arama Kalitesi Listesi büyük bir kitleye sunuldu. Büyük güncellemeler, Panda verilerindeki değişiklikler ve algoritmayı yenilemek, gelişmiş bir sıralama işlevi, “güvenilir kaynaklar” için sıralama desteği ve site kümeleme.

Panda 3.9 (# 17) – 24 Temmuz 2012

Panda 3.8’den bir ay sonra Google yeni bir Panda güncellemesi yayınladı. Kaşları vuracak kadar yüksek bir gün olmamasına rağmen, 5-6 gün boyunca aşağı yukarı inip gittiler. Google,% 1’lik bir soruşturma oranından etkilenmediğini bildirdi.

Bağlantı Uyarıları – 19 Temmuz 2012

Tıpkı Mart ve Nisan aylarında olduğu gibi, Google da Google Ağ Yönetim Araçları aracılığıyla birçok bağlantı uyarı gönderdi. Daha sonra, bu yeni uyarıların ciddi bir sorun olmadığını açıkladılar.

Panda 3.8 (# 16) – 25 Haziran 2012

Google bir başka Panda yenilemeyi teklif etti, ancak bu sadece bir şey değildi, herhangi bir algoritma değişikliği içermiyordu ve Panda 3.7’den daha az etkili idi.

Panda 3.7 (# 15) – 8 Haziran 2012

Google başka bir Panda güncellemesi sundu ve sorguların% 1’inden azı etkilenebileceklerini söyledi. Sıralama inişi, veri etkinliğinin diğer Panda güncellemelerinden (3.5, 3.6) daha yüksek olduğunu gösterdi.

Mayıs 39 Paketi – 7 Haziran 2012

Google, Mayıs ayındaki 39 güncellemeyle birlikte aylık arama başlıklarının bir listesini yayınladı. Önemli değişiklikler arasında Penguin’in gelişimi, bağlantı yapısının daha iyi anlaşılması, başlıkların ve küçük bölümlerin yeniden yazılması ve Google’ın haber bölümündeki güncellemeler yer aldı.

Penguen 1.1 (# 2) – 25 Mayıs 2012

“Penguin” algoritmasının güncellenmesinden sonra, Google ilk güncellemeyi sundu. Bu güncelleme, Penguin verisinin Panda verilerine benzer şekilde temel arama endeksinin dışında işlendiğini gösterdi.

Bilgi Grafiği – 16 Mayıs 2012

Semantik arama için büyük bir adım olarak Google, belirli insanlar, yerler ve şeyler hakkında tamamlayıcı nesneler sağlayan arama motoru sonuç sayfasının bütünsel bir görüntüsü olan “Bilgi Grafiği” sunmaya başlamıştır. “Bilgi panoları” yavaş yavaş arama motoru sonuç sayfalarında giderek daha fazla görülmeye başlandı. Ayrıca Danny Sullivan’ın en sevdiği Trek ST: Voyager?

Nisan 52 Paketi – 4 Mayıs 2012

Google, Nisan ayında Penguin güncellemesindeki değişiklikler de dahil olmak üzere 52 güncellemenin ayrıntılarını açıkladı. Diğer başlıklarda% 15 daha büyük dizin tabanı, gelişmiş sayfa numaralandırma ve bölgesel bağlantılar için pek çok güncelleme yer alıyordu.

Panda 3.6 (# 14) – 27 Nisan 2012

Panda 3.5’ten yaklaşık bir hafta sonra, Google yeni bir Panda güncellemesi yayınladı. Bu güncellemenin sonuçları net değildi ve etki diğerlerinden daha azdı.

Penguen – 24 Nisan 2012

“Optimizasyon Aşımı Üzerindeki Bir Cezaya” ilişkin haftalarca süren spekülasyonlar sonrasında Google, daha sonra Penguin adlı bir “Webspam Güncellemesi” ni yayınladı. Penguen, anahtar kelime doldurma da dahil olmak üzere birçok spam faktörü düzenlemiş ve İngilizce sorguların% 3.1’ini etkilemektedir.

Panda 3.5 (# 13) – 19 Nisan 2012

Algoritma için yoğun bir haftanın ortasında, Google bir Panda verisini güncelledi. Değişikliklerin tamamı, etkililiği ölçmek zordu. Bununla birlikte, bu güncelleme, az etkili rutin güncellemelerden biri gibi görünüyordu.

Bekleyen Alan Adı Hatası – 16 Nisan 2012

Ağ yöneticilerinden gelen çeşitli çökme raporlarını sıraladıktan sonra Google, bir veri hatasının bazı alanlarının yanlışlıkla duraklatılmış ve geri çekilmesine neden olduğunu doğruladı. Bu kasıtlı bir algoritma değişikliği değildir.

Mart 50 Paketi – 3 Nisan 2012

Google, diğer güncelleme başlıklarının bir listesini yayınladı ve Mart ayında 50 değişiklik tespit etti. Bu liste, metin “sayı” değişikliklerini demirleme, resim arama güncellemeleri ve yerel sorguların nasıl tercüme edildiğini Panda 3.4 onaylamasındaki değişiklikler içerir.

Panda 3.4 (# 12) – 23 Mart 2012

Google, diğer Panda güncellemesini yayınladı, ancak bu sefer güncelleme Twitter üzerinden duyuruldu. Basın açıklamasına göre, Panda 3.4, arama sonuçlarının yaklaşık% 1.6’sını etkiledi.

Arama Kalitesi Videoları – 12 Mart 2012

Bu, algoritmanın güncellemesiydi, ancak Google arama kalitesi toplantısının bir bölümünü yayınladı. Algoritma ile ilgilenen herkes için video, Google’ın davranışı ve öncelikleriyle ilgili çok sayıda içerik sunar.

Panda 3.3 (# 11) – 27 Şubat 2012

Google, bir başka “yoğunluk” sonrasında bir Panda güncellemesi yayınladı ve bu güncellemenin biraz etkisi var gibi görünüyordu. Güncelleme, adlandırılmış bir güncelleme için benzersiz şekilde uzun süren Panda’nın 1. yıldönümünden 3 gün sonra kaldırıldı.

40 Şubat Paketi (2) – 27 Şubat 2012

Google, ayın sonunda ikinci bir “arama kalitesi başlıkları” sundu ve Şubat’ta 40’dan fazla değişiklik olduğunu söyledi. Dikkate değer yenilikler arasında çoklu görüntü arama güncellemeleri, birden fazla inovasyon güncellemesi ve bir Panda güncellemesi vardı.

Venedik – 27 Şubat 2012

Google, aylık güncellemelerinin bir parçası olarak “Venedik” adlı güncellemeden bahsetti. Bu yerel güncelleme sonuçları daha kolay yerelleştirmiş ve yerel arama verilerini daha sıkı bir şekilde entegre görünüyordu. Ayrılışın kesin tarihi belirsizdi.

17 Şubat Paketi – 3 Şubat 2012

Google, 17. “arama kalitesi başlıkları” nı yayınladı. Birçoğu hız, inovasyon ve yazım denetimi ile ilgileniyordu, ancak en büyük değişiklik Panda’nın ana arama dizinine daha sıkı entegre olmasıydı.

Manhattan İlanlar – 19 Ocak 2012

Google, sayfalarında aşırı reklam alanına sahip sitelerin sıralamasını azaltmak için sayfa düzen algoritmalarını güncelledi. Başlangıçta benzer bir çalışmanın da Panda güncellemesinde olduğu sanılıyordu. Bazı Arama Motoru Optimizasyonu Uzmanları buna “En Yüksek Ağır” derken, bu güncelleme için resmi bir ad yoktur.

Panda 3.2 (# 10) – 18 Ocak 2012

Google, algoritmasının değişmediğini ancak bir Panda’nın veri güncellemesini onayladığını belirtti. Bu güncellemenin güncellenmiş verilerinin “Panda Flux” şemasına nasıl daha sık sığdığı belli değildi.

Kendi Dünyanı Çağır – 10 Ocak 2012

Google, Google+ sosyal veri ve kullanıcı profillerinin Arama Motoru Sonuç Sayfalarında görünmesini sağlayarak kişiselleştirme konusunda köklü değişiklikler yapmıştır. Aynı zamanda, Google, kişiselleştirmeyi kapatmak için yeni bir değiştirici anahtarı ekledi.

30 Ocak Paketi – 5 Ocak 2012

Google bir önceki aya 30 değişiklik yaptı. Bunlara resim arama sonucu sayfası kalitesi, daha alakalı site bağlantıları ve ilgili tablo geliştirmesi dahildir. Bir “Algoritma güncellemesi” ve “özellik” arasındaki fark biraz daha zorlayıcı hale geldi.

Yazarlık Araştırmaları – 19 Aralık 2013

Pubcon Las Vegas’ta, Matt Cutts’in önerdiği gibi, Google yazarlık sorgusu bir aylık dönemde yaklaşık% 15 oranında azaltıldı. 19 Aralık’ta daha büyük bir gerileme yaşandı, ancak rakamlar gerçek değil ve önceki artışlarla telafi edilmedi.

İsimsiz Güncelleme – 17 Aralık 2013

Dünyanın değer gözlemcilerinin neredeyse tamamı tarihe göre yüksek etkinlik kaydetmiştir. Tatiller sırasında güncellenmeler yapılamazsa, Google güncellemeleri onaylamadı. MozCast, kısmen eşleşen alanların (Kısmi Eşleme Alan Adları) bir kısmında da bir artış kaydetti ancak düzenler o kadar belirgin değildi.

İsimsiz Güncelleme – 14 Kasım 2013

Pek çok Google kitlesi, Google Ağ Yöneticisi Araçları’nda yaygın olan DNS hataları raporlarıyla birlikte çalışan farklı bir etkinlik seçti. Google bir güncellemeyi onaylamadı ve bu göstergelerin neden ve yapıları belli değildi.

Penguen 2.1 (# 5) – 4 Ekim 2013

Bir buçuk buçuk ay sonra, Google başka bir Penguin güncellemesi yaptı. 2.1 girişine bakıldığında, bu güncellemenin büyük olasılıkla bir veri güncellemesi olduğu ve Penguin algoritmasında büyük bir değişiklik olmadığını düşünüyoruz. Bütün değişiklik uygun olarak görülmüş, ancak bazı ağ yöneticileri bunun büyük bir değişiklik olduğunu düşünüyorlardı.

Hummingbird, 20 Ağustos 2013

Google, 26 Eylül’de yayınlanacak olan Hummingbird güncellemesinin yaklaşık bir ay önce yayınlanacağını açıkladı. Hummingburd, Kafein ile karşılaştırıldı ve gelecek aylar boyunca semantik arama ve bilgi grafiklerindeki değişikliklere güç verecek önemli bir algoritma güncellemesi olarak görüldü.

Ayrıntılı Makaleler – 6 Ağustos 2013

Google, “Ayrıntılı Makaleler” adı altında yeni bir haber sekmesi yarattı ve sürekli ve ayrıntılı bir içerik oluşturmayı hedefliyor. Birincisi, üç makale için bağlantılar vardı ve MozCast’ın aramalarının yaklaşık% 3’ünde görülüyordu.

Adsız Güncelleme – 26 Temmuz 2013

MozCast hafta sonu boyunca önemli bir etkinlikle birlikte önemli bir Cuma gününün yükselişini izledi. Google, bu güncellemeyi henüz onaylamadı.

Bilgi Grafikleri Büyümesi – 19 Temmuz 2013

Nitekim, bir tür bilgi grafiği gösteren tüm araştırmaların 4 te’sini aşan MozCast veri setine ek olarak, Bilgi Grafiği girdileri ile ilgili sorular da% 50 oranında arttı.

Panda Tasarrufları – 18 Temmuz 2013

Google bir Panda güncellemesini onayladı, ancak bu güncellemenin 10 günlük bir güncelleme mi yoksa yeni bir şey mi olduğu belli değildi. Sonuç olarak, algoritmik bir güncellemeydi ve bazı önceki Panda cezalarını “azaltabilir”.

Çok Haftaya Güncelleme – 27 Haziran 2013

Google’da önemli bir yer tutan Matt Cutts, 12 Haziran’da “çok haftalık” algoritmayı güncellemeyi öneren “4 Haziran’dan sonra bir hafta” arasında tweetledi. Güncellemenin içeriği belirsizdi, ancak o sırada şiddetli bir değişim vardı ve MozCast’tan alınan bilgilere göre, 27 Haziran’da en üst düzeye ulaştı. Görünüşe göre Google, daha sonra kaldırılacak bazı değişiklikleri test ediyordu.

Panda Dansı – 11 Haziran 2013

Panda için gerçek bir güncelleme olmasa da Matt Cutts, Panda’nın ayda bir güncellendiğini söyleyerek önemli bir açıklama yaptı ancak her güncelleme 10 günde sürüyor. Bu, Panda # 25’in ardından beklenen en iyi değer değildi.

“Nakit Avans Kredileri (Payday Loan)” Güncelleştirmesi – 11 Haziran 2013

Google, herkesin bildiği, spam gönderen, özellikle maaş günü kredileri gibi maaş günü kredileri ve porno gibi işlerin yapılması için hedeflenen bir algoritmayı güncelledi. Bu güncelleme 11 Haziran’da açıklandı, ancak Matt Cutts güncellemenin 1-2 ay sürecek dedi.

Penguen 2.0 (# 4) – 22 Mayıs 2013

Uzun süre bekledikten sonra, Google 2.0 olarak adlandırılan 4. Penguen güncellemesi ortalama bir izlenim ile sunuldu. Değişikliklerin içeriği belirsizdi, ancak bazı göstergeler Penguin 2.0 güncellemesinin sayfa derinliği için daha uygun olduğunu gösterdi.

Alanların Kalabalığı – 21 Mayıs 2013

Google, arama motoru sonuç sayfalarının kalabalık / çeşitlilik durumunu kontrol etmek için bir güncelleme sağlamıştır. Zaman belirtilmedi, ancak Amerika’nın Penguin 2.0’dan hemen önce çıkarıldığı ve diğer günlerde aynı gün kaldırıldığı sanılıyordu.

“Hayalet” – 9 Mayıs 2013

9 Mayıs haftasında bir algoritma güncellemesi için birkaç rapor gönderildi ve aynı anda MozCast tarafından doğrulandı. Güncellemenin içeriği belirsizdi, ancak birçok site yoğunluğun ciddi derecede azaldığını bildirdi.

Panda # 25 – 14 Mart 2013

Matt Cutts Search Marketing Expo’da yeni bir Panda güncellemesi duyurdu ve Panda’nın temel algoritmaya entegre edilmesinden önce son güncelleme olacağını söyledi. Kesin tarih belirtilmedi, ancak MozCast verilerine göre 3 / 13-3 / 14’dü.

Panda # 24 – 22 Ocak 2013

Google, 2013 yılının ilk resmi güncellemesini açıkladı ve sorguların% 1.2’sinin güncellenmeye hazır olduğunu belirtti. Bu güncelleme 17 Ocak – 18 Ocak arasında yapılan ve Google tarafından onaylanmamış güncellemeyle alakalı görünmüyor.

Güvercinlik Spreadleri (İngiltere, CA, AU) – 22 Aralık 2014

Google’ın “Güvercin” adlı yerel algoritma güncellemesi İngiltere, Kanada ve Avustralya’ya yayılmıştır. Orijinal güncelleme Temmuz 2014’te ABD’de yayımlandı. Güncelleme 22 Temmuz’da onaylandı, ancak belki 19 olarak piyasaya çıkmış olabilir.

Penguin Everflux – 10 Aralık 2014

Bir Google temsilcisine göre, Penguen sürekli güncellemelere geçiyor, nadiren gerçek olaylardan alınıyor ve önemli güncellemeler yapılmaktadır. Zaman çizelgesi tam değilse de, bu talep, devam eden Penguin 3.0 akışına uyuyor (doğrulanmamış Penguin 3.1 talebi dahil).

Korsan 2.0 – 21 Ekim 2014

Orijinal DMCA / “Pirate” (Dijital Binyıl Telif Hakkı Yasası / “Korsan”) güncellemesini iki yıldan fazla süreden sonra Google, yazılım ve dijital medya kaçırma ile mücadele için yeni bir güncelleştirme yayınladı. Bu güncelleme son derece hedefti ve nispeten küçük toprağa karışan sitelerin sıralamasında büyük bir düşüş yaşadı.

Panda 4.1 (# 27) – 23 Eylül 2014

Google, algoritmik bir unsurla önemli bir Panda güncelleme duyurusu yaptı. Aramaların% 3-5’inin etkilenebileceğini tahmin ettiler. “Ürünün piyasaya sürülmesinin yavaşlığı” göz önüne alındığında, kesin zamanlama belirsizdi.

Kaynakların Kaldırılması – 28 Ağustos 2014

Kaynak fotoğrafları 28 Haziran’da iptal edildikten sonra Google, kaynak biçimlendirmesini tamamen kaldırdığını ve artık işleme koymayacağını açıkladı. Tüm SERP’lerin (Arama Motoru Sonuçları Sayfası) kaynak kodları sonraki sabaha kadar kaldırıldı.

HTTPS / SSL Güncelleme – 6 Ağustos 2014

Aylarca süren spekülasyondan sonra Google, sitelerinin güvenliğini öncelikli hale getireceğini ve eklenen şifrenin “düşük” sıralamalarını yükseltmesini sağlayacağını açıkladı. Bu alımın ılımlı bir şekilde başlayacağını vurgularken, olumlu bulunması durumunda değişimin artacağına işaret eder.

Güvercin – 24 Temmuz 2014

Google yerel SEO dünyasında bazı yerel sonuçları büyük ölçüde değiştiren ve konum belirteçlerini işlemek ve görüntülemek için değişiklik yapan bir güncelleme ile bir deprem yarattı. Google, Güvercin’in yerel algoritma ile çekirdek algoritma (lar) arasındaki daha güçlü bağlantılar oluşturduğunu iddia etti.

Kaynak Fotoğrafları Kaldırma – 28 Haziran 2014

John Mueller, Google’ın tüm kaynak görüntüleri SERP’lerden kaldıracağı (25 Haziran’da) (Google+ ile kaynak bağlantısını güçlü bir şekilde destekledikten sonra) sürpriz bir açıklama yaptı. Kaldırma işlemi 28 Haziran’da tamamlandı.

Maaş Kredisi 3.0 – 12 Haziran 2014

Payday Loan 2.0 anti-spam güncellemesinin bir ay içinde Google önemli bir tekrarı başlattı. Resmi duyurular, 2.0’ın spam aramaları hedeflediğini, 3.0’ın belirli siteleri hedeflediğini belirtti.

Panda 4.0 (# 26) – 19 Mayıs 2014

Google muhtemelen hem bir algoritma güncellemesi hem de veri yenilemesi içeren önemli bir Panda güncellemesini doğrulamıştır. Resmi olarak, İngilizce’deki aramaların yaklaşık% 7.5’ünden etkilendi. Matt Cutts 20 Mayıs’ta başlayacağını söylese de, zaten başladığına dair güçlü bilgiye sahibiz.

Maaş Kredisi 2.0 – 16 Mayıs 2014

Panda 4.0’ın tamamlanmasından önce Google, özellikle spam aramaları hedefleyen “maaş kredisi” algoritmasını güncelledi. Tam sürüm tarihi belli değildi (Google, bu geçtiğimiz hafta sonu, 20 Mayıs) ve daha sonraki güncellemeler detayları anlamayı zorlaştırdı.

Adsız Güncelleme (Adsız Güncelleme) – 24 Mart 2014

Önemli algoritma değişikliği takipçileri ve ağ yöneticileri 24-25 Mart civarında heyecanlıydı ve bazıları yeni “daha yumuşak” Panda güncellemesinin geldiğini belirtti. Bazı siteler sipariş değişiklikleri bildirmiş ancak bu güncelleme Google tarafından doğrulanmamıştır.

Page Rank # 3 – 6 Şubat 2014

Google, “Top Heavy” olarak da bilinen sayfa düzen algoritmasını “yeniledi”. İlk kez 2012 yılının Ocak ayında revize edilen sayfa düzeni algoritması, başlıklarında aşırı reklam kullanılan siteleri cezalandırır.

RankBrain – 26 Ekim 2015

Google bu yıl büyük bir açıklama yaptı. Yapay zeka tabanlı RankBrain algoritmasının Google teknolojisi ve zamanla 3 önemli sıralama faktörü değiştirmesi bekleniyor. Google’da Sıralamalı Beyin Devrimi

Kaynağı Kaldırmak – 28 Ağustos 2015

Nadir bir hareketle Google, bir algoritma güncellemesinin ön ilanı verdi. Diğer bir deyişle, mobil cihazlara uygun sitelerdeki mobil ekran siparişleri 21 Nisan’dan itibaren değişebilir. Bu güncellemenin kısa vadeli etkisi beklentilerin çok gerisinde kalıyor ve verilerimiz algoritma akışının 22 Nisan’da zirve yaptığını gösteriyor.

HTTPS / SSL Güncelleme – 6 Ağustos 2015

Aylarca süren spekülasyondan sonra Google, sitelerinin güvenliğini öncelikli hale getireceğini ve eklenen şifrenin “düşük” sıralamalarını yükseltmesini sağlayacağını açıkladı. Bu alımın ılımlı bir şekilde başlayacağını vurgularken, olumlu bulunması durumunda değişimin artacağına işaret eder.

Panda 4.2 Güncellemesi – 17 Temmuz 2015

Google’ın açıklamalarına bir göz atarsak, Panda filtresi verileri yönlendirilecek ve gerekli bakım yapılacaktır. Açıklamaya göre, değişikliklerin yürürlüğe girmesi aylar sürebilir. Bunun dışında Panda filtresinde önemli bir algoritma değişikliği olmayacak.
Google Panda 4.2 Güncellemesi: Penaltıdan kurtulmak için son şans!
Gerçek Zamanlı Google Penguen Algoritma

Kalite Güncelleme – 3 Mayıs 2015

Çeşitli büyük ölçekli sıralama değişikliklerini bildirdikten sonra Google, “Phantom 2” adlı merkezi algoritma değişikliğinin “kalite sinyallerini” etkilediğini kabul etti. Bu güncellemenin çok fazla etkisi var gibi görünüyor, ancak Google, parazitlenen sinyallerin herhangi bir spesifik doğasını açıklamadı.

Mobil Güncellemeler “Mobilgeddon” olarak da bilinir – 22 Nisan 2015

Google, algoritmik bir unsurla önemli bir Panda güncelleme duyurusu yaptı. Aramaların% 3-5’inin etkilenebileceğini tahmin ettiler. “Ürünün piyasaya sürülmesinin yavaşlığı” göz önüne alındığında, kesin zamanlama belirsizdi.

Adsız Güncelleme – 4 Şubat 2015

Birden çok SERP (Arama Motoru Sonuç Sayfası) takipçisi ve birçok site yöneticisi, Google SERP’lerde büyük bir artış yakaladığını bildirdi. Spekülasyon, e-ticarete odaklanmış bir güncellemeden mobil kullanılabilirlik güncellemesine kadar değişir. Google bu güncellemeyi resmi olarak onaylamadı.

İsimsiz Büyük Güncelleme – 14 Aralık 2016

Birden fazla Google izleme aracına dayanan 14-15 Aralık tarihlerinde (109 °) büyük bir değişiklik meydana geldi. Webmaster bu konuda konuşuyor, ancak Google herhangi bir güncelleme teyit etmedi.

No Name Büyük Güncelleme – 10 Kasım 2016

MozCast, 10 Kasım ve 18 Kasım’da büyük bir artış gördü. İkinci artışın ilk güncellemenin aksine görüşleri vardı. Google her iki güncellemeyi de onaylamamıştır. Çoğu kişi, arama sonuçları sayfalarında aynı zamanda bir değişiklik olduğunu ve bunun normal bir durum veya bir tesadüf olduğundan emin değil.

Penguen 4.0 (2. Etap) – 6 Ekim 2016

Penguin 4.0’un ikinci aşaması, önceki tüm Penguen cezalarının tersiydi. Yeni şifreleme itildi ve yaklaşık iki hafta sürdü sonra gerçekleşti. Post-penguen etkileşimi 6 Ekim’de final zirvesine ulaştı. Ancak bu durumun Penguin’den etkilenip etkilenmediği ya da yeni güncellemeden etkilenip etkilenmediği belli değil. Algoritma sıcaklıkları 6 Ekim’den sonra azaldı.

Penguen 4.0 (1. Etap) – 27 Eylül 2016

22-23 Eylül tarihleri ​​arasında piyasaya çıkan Penguin 4.0’ın ilk etabı yeni Penguin algoritmasının daha yumuşak bir versiyonudur. Siteleri cezalandırmak yerine, kötü bağlantıların değerini düşürüyordu. Tam zaman belirsiz olmasına rağmen, bu algoritmanın güncellenmesi birkaç gün sürmüş olmalı ve 27 Eylül’de algoritma sıcaklığındaki artışı etkilemelidir.

Penguen (4.0) (gerçek zamanlı) – 23 Eylül 2016

Google nihayet yaklaşık 2 yıl boyunca beklenen Penguin güncellemesini duyurdu. Yeni Penguenin gerçek zamanlı olması ve “çekirdek” algoritma ile uyum içinde çalışması bekleniyor. İlk analizlerine göre, Penguin şaşırtıcı derecede düşük bir seviyede neredeyse hiç veya hiç hata içermiyor gibi görünüyor. Penguin artık temel algoritmamızın bir parçası. (Google), Google güncellemesi ile Penguin çekirdek arama algoritması içinde gerçek zamanlı olarak çalışır. (SEL)

Resim / Universal Drop – 13 Eylül 2016

MozCast, görsel (evrensel / dikey) sonuçlarda yaklaşık 111 ° lik bir rekor ve SERP’lerde% 50’lik bir düşüş kaydetti. Evrensel sonuçlar, sayfa 1’deki organik bir pozisyon açma sırasındaki değişikliklere neden olabilir; ancak muhtemelen bu güncellemenin ileride daha kapsamlı bir güncellemenin bir parçası olması muhtemeldir. Penguen 4.0: Çok fazla beklemek buna değdi mi?

“Possum” – 1 Eylül 2016

Google tarafından doğrulanmamış olmasına rağmen, MozCast, 108 ° C’ye kadar olan aşırı sıcaklıklarda azalma ve yerel grup prevelansı kaydetti. Ayrıca, yerel SEO topluluğunun grup sonuçlarında büyük bir değişiklik olduğunu belirtti. Verilere göre, bu güncelleme de organik sonuçları büyük ölçüde etkiliyor. Google’ın Possum güncellemesiyle (SEL) ilgili bilmeniz gereken her şey önemli bir Google arama güncellemesi midir?

Mobil Cihazlara Dostu 2 – 12 Mayıs 2016

Orijinal “mobil uyumlu” güncellemeden sadece bir yıl sonra, Google, mobil mobil aramalar yoluyla sitelerin mobil uyumlu karlılığını artırmak için başka bir sıralama sinyali başlattı. Çoğu site zaten mobil cihazlara uygun olduğundan, son güncellemenin etkisi az olmalıdır.

Başlıksız Büyük Güncelleme – 10 Mayıs 2016

Google gözetim cihazları, geçmişte nadir bulunan bir haftalık algoritmik etkinliğe dönüştü. Bu etkinlik ayrıca 97 derece sivri uç içerir. Google bu güncellemeyi henüz doğrulamadı ve güncel bir güncelleme yok.

Adwords Sağ Sütun Güncelleme – 23 Şubat 2016

Google, AdWords’te önemli değişiklikler yaptı. Doğru sütun reklamlarını tamamen kaldırdı ve sol üstteki reklamların sayısını 4’e yükseltti. Bu değişiklik ücretli aramalar için de olsa, hem ücretli hem de organik arama sonuçları için tıklama oranları üzerinde büyük bir etkisi olacak yüksek içerikli anahtar kelimeler. Google’ın AdWords Optimizasyonu SEO’yu nasıl etkiler? adındaki makalemizden erişebilirsiniz.

Çekirdek Algoritma – 8 Ocak 2016

Google, 2016 “çekirdek algoritması” nın ilk güncellemesini yaptı. Henüz tam olarak hangi değişikliklerin yapılmadığını tahmin edemediğimiz halde, birçok eski ve yedek sitenin “marka” isimleri içeren aramalarda ciddi derecede sıralama kaybı yaşadığını tespit ettik. Google, bu güncellemenin temel algoritmalarla yapıldığını, ancak Penguin güncellemelerinde olmadığını belirtti.

“Fred” (Doğrulanmamış) – 8 Mart 2017

Google, büyük bir güncelleme gibi görünen ve SEO çevrelerinde çok çeşitli etkilere sahip güncellemeler sundu. Gary Illyes “Fred” güncellemesine esprilerle karıştı ve bu ismin ardından güncelleme yayınladı. Bunun daha sonra resmi bir doğrulama olmadığı açıklığa kavuşturuldu.

Başlıksız Büyük Güncelleme – 6 Şubat 2017

Algoritma değişiklikleri 1 Şubat’tan başlayarak haftanın birincisi devam etti ve zirvesine 6’da (7’de) yükseldi. Web yöneticisi konuşmaları ve endüstri olayları, bunun iki ayrı etkinlik olduğunu gösteriyor.

Başlıksız Büyük Güncelleme – 1 Şubat 2017

Yoğun bir algoritma değişikliği 1 Şubat’ta başlayıp 6. sıraya yükseldi. Anekdot kanıtı, en az iki güncellemenin bulunduğunu iddia eder, ancak bunun zaman içinde teslim edilen çoklu bir algoritma güncellemesi veya tek bir güncelleme olup olmadığı belli değildir.

Geçiş Reklamları İçin Cezalar – 10 Ocak 2017

Google, mobil kullanıcı deneyimini inciten geçiş reklamlarına ve pop-up’lara bir ceza verdi. Ayrıca bu cezaya ilişkin beş ay önceden bir uyarı yayınladı.

 

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here