İveco Yetkili Servisi ve Otokar Satış Bayileri

0
74

İveco satış bayileri, Egzoz gazı son işlem sistemlerinde ve doğal güç modellerinde CNG silindirleri yük alanını etkilemeden şasi elemanları arasına yerleştirilir. Bu hafif ticari araç segmentinde benzersiz bir özelliktir. Hi Matic otomatik vites değiştirme ihtiyacı içinde 200 milisaniyeden daha az hızlanma için mükemmel vites değiştirebilir. EURO 6 STRALİS önde gelen uluslararası şirketlerin giderek sıvılaştırılmış doğal gaz LNG kullanmaya başladıklarından yüzde 4 5 daha az yakıt tüketiyor.

İveco satış bayileri

İveco yetkili servisi, Bu sayede verimlilik ve maliyet tasarrufundan ödün vermeden lojistik hizmetlerinin çevresel etkisini azaltmayı hedeflemektedir. IVECO bu teknolojiye yirmi yıldır öncülük etti ve doğal gaz teknolojisinin sürdürülebilir ulaşım için olgun ve makul bir çözüm olduğunu öngördü. Sonuç olarak tam bir doğal güç modeli filosuna ve gerçek bir doğal gazla çalışan uzun mesafeli kamyon olan stralis NP’YE sahip tek üreticidir. 26 Şubat 2018’de Torino’daki Iveco LNG destekli kamyonun Alman otomobil üreticisi tarafından lojistik hizmetler için test edildiği bir pilot proje yürütmek için BMW Group ile işbirliği yaptı.

İveco yetkili servisi

İveco servis iletişim, Bu projede sektörde uzun mesafeli taşımacılık için tasarlanan ilk doğal gazla çalışan araç olan Iveco Stralis NP kullanıldı. IVECO Stralis NP 460 adlı daha gelişmiş bir seriyi tanıttı. Bu seri en zorlu uzun mesafeli görevler için tasarlanmış en yeni nesil otomatik şanzımana sahiptir ve İngiltere’de yılın düşük karbonlu kamyon ödülünü kazanmıştır.

İveco servis iletişim

Otokar bayileri, Düşük çekme versiyonunda da mevcut olan araç ağır yüklerin taşındığı uzun mesafeli görevler için idealdir. Test LNG destekli Iveco Stralis NP 400 kamyonunun Steyr ve Regensburg arasındaki 530km gidiş dönüşünü tek bir tankla kolayca Seyahat edebileceğini gösterdi. LNG ağır yük taşımacılığı için en iyi özerkliği sağlayan alternatif bir yakıttır örneğin elektrikli çekiş ile sürüş yaparken aracın 530 km’lik yolda birkaç kez şarj edilmesi gerekir.

Otokar bayileri

İnovasyon ve Endüstri 4.0″ projesi kapsamında Dr. Thomas Irrenhauser LNG’Yİ uzun vadede geleneksel dizel için makul ve sürdürülebilir bir alternatif olarak görüyor. Karşılaştırıldığında azot oksit emisyonları çalışma sırasında %60 daha düşüktür gürültü seviyeleri %50 daha düşüktür. Katı sürümler göz ardı edilemeyecek kadar küçüktür.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here