SEO Özellikleri

0
30

Arama motorları için SEO‘nun ne anlama geldiğini biliyor musunuz? Arama motorları, arama sonuçlarında ziyaretçileri hangi kriterlere göre sıralama yapmaktadır? Bu makaledeki arama motorlarının sıralamasını yapan faktörleri ve tarafımızdan öngörülen efekt değerlerini inceleyelim.

2013 yılında site açılış oranının etkisinin düşük olduğunu paylaştık, ancak bugün bu faktörün listeye önemli bir katkı sağladığını bilmenizi isteriz.

2014’te etki alanı adı faktörünün önemini yitirdiğini görüyoruz. 2013’te büyük bir avantaja sahip alan adı faktörü, 2014’te tahta geçti gibi görünüyor.

Bu, sitenin birkaç farklı alan üzerinden bağlandığı sırayı doğrudan etkileyen faktörlerden biridir. SEOmoz ekibi dokümantasyonla bunu kanıtladı.

Sayfa başlığı, başlık içeriği uyumluluğu, anahtar kelimeler tarafından desteklenen Başlık-İçerik uygunluğunun sıralamasını etkileyen diğer bir önemli faktördür.

İçeriğinizin yeterince uzun ve doygunluk kazanmamasına bağlı olarak sipariş değişebilir. İçerik kalitesini ölçen arama motorları, ziyaretçilerin site etkileşimine dayanır.

Eski içeriğin güncellenmesinin, yeni içerik oluşturma siparişinden daha iyi bir sipariş alacağını öngörüyoruz. Otoriter bir içerik, yeni doğan bir içeriğe göre daha eski olduğu düzeni olumlu etkiler.

Farklı C-Serisi iSeries üzerinden sitenize yapılan bağlantılar, sitenizi geniş bir aralıkta popülerlik sağladığını arama motorlarına bildirir. Bunun dışında, alan adı sıralamaları ve c sınıfı bağlantıların yaşları da önemlidir. Daha yaşlıysanız, sıra c sınıfı ne kadar yüksek olursa, geri döndüğünüz o kadar çok olur ve anahtar kelimenizi çeşitlendirerek geri kazanırsanız, güçlü bir SEO altyapısına sahipsiniz demektir.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here