SEO ve Reklam Karşılaştırması

0
25

SEO ve Reklamcılık 2 pazarlama stratejisi birbirinden farklıdır. SEO, arama motorlarının doğal sonucu olarak en üst sıralarda yer alarak ilgili kelimeleri kullanarak doğrudan ziyaretçi çekmeyi hedeflemektedir. Reklam, afiş ve metin tabanlı promosyonlar yoluyla arama motorları ve web siteleri aracılığıyla gerçekleşir. Arama motoruyla yürütülecek SEO ve Reklam farklılıkları aşağıdaki gibidir.

SEO; Doğal sonuçlar için, AdWords reklamlarında, ülkenin tüm yerlerinde ve saatler itibariyle en üst konumlarda olduğu gibi, saatlik veya yere dayalı hedeflemeye yerleştirilmeyeceksiniz. Reklamcılık ve doğal sıralama arasındaki farkın farkındalığı arttıkça, doğal sonuçlara sahip sitelerin tercih oranı aynı yönde artmaktadır.

Doğal sıralamada en yüksek sıralamaya sahip olan yerler, bu alan işinde en çok tercih edilen veya en çok tercih edilen firmalar olarak kabul edilir. Reklamlar, bütçeyle eş zamanlı geri dönüş sağlar, reklam işleminin sona erdirilmesi, dönüşünüzü sonlandırır. Bununla birlikte, SEO uzun vadeli bir süreçtir ve uzun bir süre sonra bile yine de etkilidir.

Reklamcılık sadece hedef kelimeler üzerinde gerçekleşirken, SEO da çalışmalarında kelimin hedef türevlerini etkiliyor. Reklamlardaki reklamları hedeflemekte ve anahtar kelimelerde ve sektörlerde sapmalar gerçekleşebilirken, SEO çalışmalarında doğrudan hedefe yönelik anahtar kelime tabanlı bir araştırma yürütülmektedir.

Siz de, en zor püf noktalarınızla oynayın SEO!

Çalışmalarımız hakkında bilgi edinmek için fiyatlar sayfamızı analiz edebilir veya referanslar sayfamızı detaylıca inceleyebilirsiniz…

DEĞERLENDİRME
SEO
TEILEN
Önceki İçerikArama Motoru Nedir, Nasıl Çalışır?
Sonraki İçerikSEO Hizmeti

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here